AirBadminona serve un servēšana
Sānu līnijā ir iezīmējams 3 m marķieris. Spēlētājs var servēt no jebkuras vietas aiz šā marķiera. Serves brīdī abas servētāja pēdas ir nekustīgas. Servēt var uz jebkuru vietu pretinieka laukumā. Serves brīdī AirShuttle ir jābūt zem tīkla. Serves sākotnējā trajektorija var būt tikai uz augšu.
Pirmajā setā servētājs tiek noteikts izlozē. Nākamā setā pirmais servē iepriekšēja seta uzvarētājs.
Vienspēlēs
Servējot vienspēlēs, AirShuttle ir jātrāpa jebkur pretinieka spēles laukumā (Receiving Area).
Dubultspēlēs un 3x3
Servējot dubultspēlēs un 3x3, AirShuttle ir jātrāpa jebkur pretinieka dubultspēļu laukumā (Receiving Area), kurš ir par 1 metru platāks nekā vienspēļu laukums. Servi var uzņemt jebkurš spēlētājs no pretinieku komandas.
Izloze
Spēlei sākoties, notiek izloze, kuras uzvarētājs sākotnēji nosaka, vai izvēlas noteikt izvēli par laukumu vai servēšanu. Ja izlozes uzvarētās nosaka izvēli par laukumu, tad izlozes zaudētājs var noteikt, kurš servēs un kurš uzņems servi. Ja izlozes uzvarētājs nosaka izvēli par servi, tad viņš izvēlēties gan servēšanu, gan uzņemšanu. Savukārt izlozes zaudētājs nosaka, kurā laukuma pusē viņš vēlas uzsākt spēli. Ja sacensības notiek ar spēlētāju pašu AirShuttle, tad spēle tiek uzsākt ar AirShuttle, kuru nodrošina spēlētājs, kurš pirmais servē.
|